yahu ne dedim ki " 16 yaş ergenleri almayın bu foruma " falan yazmışsınız?
yazdığım şeyin ergenlik ile ne alakası var? inci den better olmuş forum.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:54:43 -->-> Daha önceki mesaj 11:51:09 --
Hacı diyorum ki test amaçlı 15 bin TL kredi çektim saniyesinde hesabıma düştü. geri iade de etmek istemiyorum. Heyecandan attım kendi mi dışarılara! güzel güzel elbiseler aldım, güneş gözlüğü aldım, şekil bir ayakkabı çektim yani kısaca hayat çok güzel kuşlar, martılar falan...
ha öderken yediğim paralar acı acı çıkacak onu biliyorum.
Bizde sana oyüzden diyoruzki;
bankalarla aramızı iyi tutmamız lazım tabiki,hemde bunu çok iyi biliyoruz ama,böyle keyfi ihtiyaçlar için har vurup harman savurmak için geçerli bir durum değil bu.artık sende yakayı kaptıranlar kervanına karışmışsın neyazıkki.içinde bulunduğun durumun farkında bile değilsin..1 aylık bir zevk için 1-2 yılını kara kara düşünmeye terk ediyorsun ,keşke yapmasaydın ama sen hala bu durumdan dolayı övünüyorsun bile..
ha şunun bende bilincindeyim devir öyle bir devir olmuşki gidipde babandan 100 tl istesen 40 dereden su gelir,çevrenden 100 tl isteyim desen kimseden alamazsın o parayı.ama bankaya gittimi nezaketle verirler hemde hatta birde çay ısmarlarlar yiyecekleri faizlerin karşılığında
ama değmez bence1 aylık rahatlık için hiç gerek yok.insanız insan senede 1 haftada olsa kafa dinlemek ister,ama herşeyin bir sınırı ve usulü var,krediyi çekip 3-5 günde har vurup harman savurup yenmek için yapılmamalı bence,yaparsanda sonucuna katlanacaksın..