2 tane dersim senelerdir alttan kaldı, nasıl bir aksilikse bu derslerle alakalı sürekli problemler çıktı, sınav esnasında, öncesinde vs.
Şimdi bu iki derste 2012-2013 Bahar Dönemi dersleri.
BORÇLAR HUKUKU - 33
İSTATİSTİK II - 23
Dü bu dönemde notlarım.
2012 BAHAR DÖNEMİ Genel not ortalamam 1,97 idi.
Şimdi bu iki dersin sonuçları şu şekilde;
BORÇLAR HUKUKU - 43
İSTATİSTİK II - 59
Bu durumda ben bu iki dersi geçmiş oluyor muyum ? Artık bu dersin sınavlarına girecek miyim girmeyecek miyim
Hiç bir şey anlamadım gerçekten.