• 15-06-2016, 08:37:27
    #1
    Arkadaşlar merhabalar.
    2 tane dersim senelerdir alttan kaldı, nasıl bir aksilikse bu derslerle alakalı sürekli problemler çıktı, sınav esnasında, öncesinde vs.

    Şimdi bu iki derste 2012-2013 Bahar Dönemi dersleri.

    BORÇLAR HUKUKU - 33
    İSTATİSTİK II - 23

    Dü bu dönemde notlarım.

    2012 BAHAR DÖNEMİ Genel not ortalamam 1,97 idi.
    Şimdi bu iki dersin sonuçları şu şekilde;

    BORÇLAR HUKUKU - 43
    İSTATİSTİK II - 59

    Bu durumda ben bu iki dersi geçmiş oluyor muyum ? Artık bu dersin sınavlarına girecek miyim girmeyecek miyim Hiç bir şey anlamadım gerçekten.
  • 16-06-2016, 21:21:21
    #2
    harf notun önemli kardeşim. cc olursa direk geçersin. ama cc altında olursa ortalaman 2nin altında olduğu için kalırsın. tekrar alman gerekir ki tablo onu gösteriyor maalesef.
  • 29-06-2016, 14:16:18
    #3
    eğer 33 ve 23 alarak 1.97 geldi ise bu sınavlardan sonra ortalaman yükselmiştir. özel bilgilerini saklarak ekran görüntüsünü paylaşırsanız daha rahat yardımcı olabilirim.