Arkadaşlar merhabalar.
2 tane dersim senelerdir alttan kaldı, nasıl bir aksilikse bu derslerle alakalı sürekli problemler çıktı, sınav esnasında, öncesinde vs.

Şimdi bu iki derste 2012-2013 Bahar Dönemi dersleri.

BORÇLAR HUKUKU - 33
İSTATİSTİK II - 23

Dü bu dönemde notlarım.

2012 BAHAR DÖNEMİ Genel not ortalamam 1,97 idi.
Şimdi bu iki dersin sonuçları şu şekilde;

BORÇLAR HUKUKU - 43
İSTATİSTİK II - 59

Bu durumda ben bu iki dersi geçmiş oluyor muyum ? Artık bu dersin sınavlarına girecek miyim girmeyecek miyim Hiç bir şey anlamadım gerçekten.