Merhaba arkadaşlar,
İşe kabul edilenleri hangi pozisyonda çalıştırıyorlar. Çağrı merkezinde çalışır gibi mi çalışacağız yoksa daha güzel çalışma şartları mı var?
Kuveyttürk Bankada Kampüs Hakkında Bilgisi Olan
3
●5.253
- 03-06-2016, 20:17:23Merhaba,proticy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bizzat çalışmadım ancak kuzenim çalıştı ve şuan kuveyt türk'te 1 senedir personel olarak çalışıyor, bildiğim kadarıyla şunları söyleyebilirim; okulunuzun bölümüne göre ve eleman ihtiyacı olan departmana gönderiyorlar sizi, okuldan arta kalan zamanlarınız da şirketin genel müdürlüğü veya şekerpınar da ki bankacılık üssü dedikleri yere gönderiyorlar bir çok eğitim vs alıyorsunuz yani çağrı merkezi flan bir şey yok, eğer seçilirseniz ve tabi performansınıza göre okulunuz bittiğinde size bir iş teklifi sunuyorlar yada güle güle diyorlar
hayırlısı olsun şimdiden - 04-06-2016, 10:09:14Üyeliği durdurulduTeşekkürler yanıt için hocam.gunluk maaş ve yemek ücreti ne kadar acaba bilen var mı?hyPerdarKness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-06-2016, 12:14:02maaş ve yemek günlük hesaplanıyor işe geldiğiniz gün kadar para alıyorsunuz yanlış hatırlamıyorsam 300 TL ile 500 TL arası değişiyordu ama kesin bilmiyorum yemek de en son 11 TL idi günlüğü sanırım oda gittiğiniz güne göre yemek kartınıza yükleniyorproticy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle