Teşekkürler yanıt için hocam.gunluk maaş ve yemek ücreti ne kadar acaba bilen var mı?
hyPerdarKness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Ben bizzat çalışmadım ancak kuzenim çalıştı ve şuan kuveyt türk'te 1 senedir personel olarak çalışıyor, bildiğim kadarıyla şunları söyleyebilirim; okulunuzun bölümüne göre ve eleman ihtiyacı olan departmana gönderiyorlar sizi, okuldan arta kalan zamanlarınız da şirketin genel müdürlüğü veya şekerpınar da ki bankacılık üssü dedikleri yere gönderiyorlar bir çok eğitim vs alıyorsunuz yani çağrı merkezi flan bir şey yok, eğer seçilirseniz ve tabi performansınıza göre okulunuz bittiğinde size bir iş teklifi sunuyorlar yada güle güle diyorlar

hayırlısı olsun şimdiden