• 05-06-2016, 01:34:35
    #19
    Leyla ile Mecnun hayattır. Ağlatır güldürür sigara yaktırır o bitince öyle bir boşluğa düşersin ki böyle hiçbir dizi eskisi kadar keyif vermez. Behzat Ç 'yi izledim ama Leyla ile Mecnun çok daha iyi. Her dizinin yokluğuna alışılır ama Leyla ile Mecnun'un alışılmaz. Bende hala arada açar izlerim. Ben mi çok abartıyorum bilmiyorum ama ne Game of Thrones ne Breaking Bad bence 1 numara Leyla ile Mecnun'dur onu sindire sindire izle bitince üzülürsün.
  • 05-06-2016, 16:32:53
    #20
    leyla ile mecnun dizisi izlemiş çoğu kişinin kalbinde ölümsüz bir hatırat bırakmış dizidir. asla popülerliğini yitirmez 50 sene sonra bile açıp izlenir.

    efsane ve ölümsüz bir dizidir kısacası. izlememek büyük kayıp leyla ile mecnunu.
  • 05-06-2016, 18:58:56
    #21
    ikiside efsane ^^ zaten ortak bölümleri var harikaydı ortak bölüm
  • 08-06-2016, 03:02:22
    #22
    Burası AT kokuyor şu an.
  • 08-06-2016, 03:15:24
    #23
    Hiç bir dizi l&m kadar özel olmadı olamaz
  • 09-06-2016, 18:57:23
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Maşallah maşallah.
    Behzat Ç. bitsin başlayacağım da amirimi bırakamam şuan. Hepinize çok teşekkür ederim.
  • 09-06-2016, 19:01:24
    #25
    Bipsiz bölümlerini izle daha güzel.
  • 09-06-2016, 19:03:00
    #26
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bipsiz bölümlerini izle daha güzel.
    Behzat Ç.'nin 3. sezonu sadece bipsiz var diye biliyorum.
  • 09-06-2016, 19:26:35
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Suskunları kesin tavsiye ederim.