Leyla ile Mecnun hayattır. Ağlatır güldürür sigara yaktırır o bitince öyle bir boşluğa düşersin ki böyle hiçbir dizi eskisi kadar keyif vermez. Behzat Ç 'yi izledim ama Leyla ile Mecnun çok daha iyi. Her dizinin yokluğuna alışılır ama Leyla ile Mecnun'un alışılmaz. Bende hala arada açar izlerim. Ben mi çok abartıyorum bilmiyorum ama ne Game of Thrones ne Breaking Bad bence 1 numara Leyla ile Mecnun'dur onu sindire sindire izle bitince üzülürsün.