Merhaba arkadaşlar, bu sene normalde lise 4. sınıfım ve bitecekti fakat beceri eğitim sınavına haftaya&sonraki haftaya ameliyat olacağım için giremeyeceğim. Muhtemelen eylül ayında gireceğim sınava ve mezun olacağım.
Fakat bu gss işi ne oldu son durum nedir ? Ailemizin sağlık sigortasından yararlanabiliyor muyuz ? 25 yaşa kadar sağlık sigortası var diyen var borçlar silindi diyen var daha bizim borcumuz yok yani ama 1 sene bekleyip sonraki sene üniversite düşünüyorum bu sene içerisinde sağlık sigortam olacak mı ? Ne durumdadır anlatan bilen olursa memnun olurum.
Teşekkürler
Okul bitince sağlık sigortası hakkında soru
1
●381