Konu
Okul bitince sağlık sigortası hakkında soru
26-05-2016, 20:57:19
#2
MoonLive
Bildiğim 25 yaşına kadar kızlar yararlanıyor.
Okulun bittimi sağlık sigortasıda bitiyor. Üniversiteye başladımı öğrenci belgen ile sgk gittimi tekrar devam ediyor okulun bitine kadar.