Bildiğim 25 yaşına kadar kızlar yararlanıyor.

Okulun bittimi sağlık sigortasıda bitiyor. Üniversiteye başladımı öğrenci belgen ile sgk gittimi tekrar devam ediyor okulun bitine kadar.