denizci88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,



Konu hakkındaki gelişmeleri sizlerle paylaşmak isterim. İlginiz için de teşekkür ederim.



Bu işin tek bir kesin çözüm yolu varmış; yaptılar. Sözleşmede belirtilen cayma süresi içerisinde noter kanalı ile cayma hakkı bildirimi yapmak. Ücret 92TL



Noter, bu bildirimden 3 tane kopya hazırlıyor.

1. Kendi arşivine

2. Bildirimde bulunan kişiye

3. Bildirim yapılan şirkete



Şirkete, PTT vasıtası ile kendisi gönderiyor. Şirket adresi olarak sözleşmede yazan adres kabul ediliyor. Cayma hakkı bildirimi konusunda noterler tecrübeli, ellerinde şablon var. Hemen hazırlamışlar. Gönderiyi de galiba onlar takip ediyor. "Haftaya arayın, söyleyelim durumunu" demişler.



Geçerlilik, bildirim tarihi itibari ile başlıyor. Yani PTT kaynaklı olarak gecikme yaşansa bile herhangi bir sıkıntı meydana gelmiyor.


Aynen hocam doğru olanı yapmışsınız, geçmiş olsun. İçiniz rahat olsun.