• 28-04-2016, 20:08:40
    #1
    Iphone 5s almayı düşünüyorum taksitle bimeksde bi imza kampanyası diye birşey duydum 18 ay taksitle alıyorsun 1500 civarı dersek ıphone 5s'e 300 tl lik bir fark çıkıyor 18 ay için 1800 'e denk geliyor. Bimeksden almak mantıklımı yoksa alternatif alabilecegim taksitle bir yer ya da başka bir yol var mıdır ?

    Bimek bi imza

    https://www.bimeks.com.tr/kampanyalar/?kid=2461
  • 28-04-2016, 20:16:10
    #2
    Nasıl yani elden nakit ile mi veriyorlar?
  • 28-04-2016, 20:25:45
    #3
    Yalnız %20 peşinat alıyorlar. Direk cihazı alamıyorsunuz peşinatsız.
  • 28-04-2016, 21:04:25
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yani elden nakit ile mi veriyorlar?
    arkadaşın dedigi gibi peşin aldıkları para onlara kalıyor örn tablo yapmıslar 1000 lirada 200 tl , kendim için konusuyorum ıphone 5s de 1500 civarı dersek ortalama 300 tl de peşin alıcaklar 1500 tl yi 18 taksitle aylık 83 tl civarına denk geliyor o şekilde ödemeyi istiyorlar

    akıl akıldan üstündür bu şekilde kafama yattı ama daha uygun şekilde alabilecegim biryer yada yöntem bilen varmıdır diye sorayım dedim
  • 28-04-2016, 22:07:58
    #5
    ismail.diler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşın dedigi gibi peşin aldıkları para onlara kalıyor örn tablo yapmıslar 1000 lirada 200 tl , kendim için konusuyorum ıphone 5s de 1500 civarı dersek ortalama 300 tl de peşin alıcaklar 1500 tl yi 18 taksitle aylık 83 tl civarına denk geliyor o şekilde ödemeyi istiyorlar

    akıl akıldan üstündür bu şekilde kafama yattı ama daha uygun şekilde alabilecegim biryer yada yöntem bilen varmıdır diye sorayım dedim
    Hayır anlamadığım kısım ödeme hakkında açıklamama yapmamışlar.
    Evkur misali senet ile taksit mi var? Senet, evrak, kefil vs. yok yazmışlar. Parayı her ay nasıl ödeyeceksin?
  • 28-04-2016, 22:10:19
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır anlamadığım kısım ödeme hakkında açıklamama yapmamışlar.
    Evkur misali senet ile taksit mi var? Senet, evrak, kefil vs. yok yazmışlar. Parayı her ay nasıl ödeyeceksin?
    ödeme konusunda ya ptt yada herhangi bir bimeks mağazasından yapılabilirsiniz dedi bana mağaza görevlisi kredi kartından 1 tl çekilme muhabbetide var ama işin açıkcası tam anlamadım
  • 28-04-2016, 22:13:31
    #7
    Böyle birşey oldugunu bilmiyordum gerçekten iyiymiş
  • 29-04-2016, 12:32:55
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır anlamadığım kısım ödeme hakkında açıklamama yapmamışlar.
    Evkur misali senet ile taksit mi var? Senet, evrak, kefil vs. yok yazmışlar. Parayı her ay nasıl ödeyeceksin?
    Başlangıçta,

    - Tamamını kredi kartı veya nakit ödeme yerine, % 20 oranında peşinat ödeyerek,

    - Kredi kartlarından asgari 1 TL'lik çekim,

    - Kendi rıza ve onayları ile muhtelif kamu ve özel kuruluşlar nezdinde Enigma tarafından risk analizleri yapılmaktadır ve analiz neticesi Şirketimiz’e (iletilmektedir) diyor.

    Kısaca bir kredi kartı ile iyi bir puan gerekmektedir. Eğer KKB puanı düşük ise alınamaz ve herhangi bir senet veya diğer v.b. sözleşmeye yani senet karşılığı satışı göremedim.

    Eğer bu tip bir zorunluluk olmasaydı gidip şimdi alırdım. : )
  • 29-04-2016, 23:59:03
    #9
    bonus genc kredi kartına baktım nakit avans özelligi var 1000 tlye 9 ay taksite 125 lira faiz koyuyor ( Aylık Taksit Tutarı : 125,01 TL* Aylık Faiz Oranı : % 2,02 Toplam Ödenecek Tutar : 1125,07 TL )

    bimeksde ise 1000 'e 200 tl faiz koyuyor tabi biri 9 taksit biri 18 kararsız kaldım hangi yöntemle alıcagıma