ismail.diler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşın dedigi gibi peşin aldıkları para onlara kalıyor örn tablo yapmıslar 1000 lirada 200 tl , kendim için konusuyorum ıphone 5s de 1500 civarı dersek ortalama 300 tl de peşin alıcaklar 1500 tl yi 18 taksitle aylık 83 tl civarına denk geliyor o şekilde ödemeyi istiyorlar

akıl akıldan üstündür bu şekilde kafama yattı ama daha uygun şekilde alabilecegim biryer yada yöntem bilen varmıdır diye sorayım dedim
Hayır anlamadığım kısım ödeme hakkında açıklamama yapmamışlar.
Evkur misali senet ile taksit mi var? Senet, evrak, kefil vs. yok yazmışlar. Parayı her ay nasıl ödeyeceksin?