• 09-04-2016, 18:16:30
    #10
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu köprüler vergilerimizle yapılmıyormu ? 100 TL' nedir arkadaş......
    Senin Verginle Yapılmadı Bu Köprü.

    Yap, İşlet, Devret ile Yapıldı.
  • 09-04-2016, 19:03:42
    #11
    OmerFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin Verginle Yapılmadı Bu Köprü.

    Yap, İşlet, Devret ile Yapıldı.
    Bizim vergiler Suriye'lilere gidiyor sanırım.