Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu köprüler vergilerimizle yapılmıyormu ? 100 TL' nedir arkadaş......
Senin Verginle Yapılmadı Bu Köprü.

Yap, İşlet, Devret ile Yapıldı.