• 01-04-2016, 09:41:28
    #1
    Merhabalar.

    Arama yaparken görüntülü konuşma diye bir seçenek yok 1 yıldır kullanıyorum dedim 4.5 g geçtikten sonra olur yine yok anlamadım gitti.

    Nişanlımda arıyamıyor. O casper via v9 kullanıyor. yani seçenek yok görüntülü ara diye

    telefon sony mperia4 aqua.
    neden olabilir bilgisi olan var mı?
  • 01-04-2016, 12:19:49
    #2
    Çünkü Görüntülü Konuşma Özelliği Yok BizdeBendede Sony Xperia z3 Var.
  • 01-04-2016, 15:02:13
    #3
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çünkü Görüntülü Konuşma Özelliği Yok BizdeBendede Sony Xperia z3 Var.
    Allah kahretmesin ne diyim böyle telefonu
  • 01-04-2016, 15:05:22
    #4
    Cinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kahretmesin ne diyim böyle telefonu
    Sorma Kardeşim 2500 Tl Para Verdik,Bizim Telefonda Yok Samsungun 3 Kuruşluk Telefonlarında Bile Var
  • 01-04-2016, 16:08:02
    #5
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorma Kardeşim 2500 Tl Para Verdik,Bizim Telefonda Yok Samsungun 3 Kuruşluk Telefonlarında Bile Var
    Valla hocam uygulama falan yok mu bu tarz görüşme yapabileceğimiz
  • 01-04-2016, 16:20:19
    #6
    Google hangout size ilaç olacaktır