Arama yaparken görüntülü konuşma diye bir seçenek yok
1 yıldır kullanıyorum dedim 4.5 g geçtikten sonra olur yine yok anlamadım gitti.Nişanlımda arıyamıyor. O casper via v9 kullanıyor. yani seçenek yok görüntülü ara diye

telefon sony mperia4 aqua.
neden olabilir bilgisi olan var mı?
Bendede Sony Xperia z3 Var.