Merhabalar.
Arama yaparken görüntülü konuşma diye bir seçenek yok

1 yıldır kullanıyorum dedim 4.5 g geçtikten sonra olur yine yok anlamadım gitti.
Nişanlımda arıyamıyor. O casper via v9 kullanıyor. yani seçenek yok görüntülü ara diye
telefon sony mperia4 aqua.
neden olabilir bilgisi olan var mı?