haydi mille IQ tesi yapın - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
haydi mille IQ tesi yapın
32
●
5.276
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
haydi mille IQ tesi yapın
1
2
3
4
03-06-2010, 16:25:44
#28
HoST13
Ortasın işte tamam
Ben benimkini yazmıyorum bile.
03-06-2010, 19:25:46
#29
seemsiyah
151 ne ola ki
03-06-2010, 19:49:39
#30
bulents
tebrikler Testi Tamamladınız ! - IQ puanınız 118 (Yüksek zeka) olarak hesaplanmıştır.Benim de böyle çıktı işe girerken hep buna benzer sorular soruyolar ii oldu
03-06-2010, 20:19:13
#31
ZorbAA
Ey NASA duy sesimi
03-06-2010, 20:52:55
#32
masterthone
Tebrikler Testi Tamamladınız ! - IQ puanınız 115 (Yüksek zeka) olarak hesaplanmıştır.
03-06-2010, 22:56:41
#33
HoST13
Böyle giderse Nasa Türkiye'de kimler çalışacak belli oldu
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler