• 03-06-2010, 16:25:44
    #28
    Ortasın işte tamam
    Ben benimkini yazmıyorum bile.
  • 03-06-2010, 19:25:46
    #29
    151 ne ola ki
  • 03-06-2010, 19:49:39
    #30
    tebrikler Testi Tamamladınız ! - IQ puanınız 118 (Yüksek zeka) olarak hesaplanmıştır.Benim de böyle çıktı işe girerken hep buna benzer sorular soruyolar ii oldu
  • 03-06-2010, 20:19:13
    #31


    Ey NASA duy sesimi
  • 03-06-2010, 20:52:55
    #32
    Tebrikler Testi Tamamladınız ! - IQ puanınız 115 (Yüksek zeka) olarak hesaplanmıştır.
  • 03-06-2010, 22:56:41
    #33
    Böyle giderse Nasa Türkiye'de kimler çalışacak belli oldu