• 03-06-2010, 11:39:53
    #19
    Site değişmiş.DUYURU
  • 03-06-2010, 12:42:42
    #20
    IQ puanınız 112 (Orta zeka) olarak hesaplanmıştır.

    İyi mi kötü mü?
  • 03-06-2010, 12:52:33
    #21
    banka sınavlarına girin kazanırsanız bilin ki iq nuz yükek
  • 03-06-2010, 13:09:43
    #22
    Üyeliği durduruldu
    145 çıktı 4 tane soru yaptım canım sıkıldı sonra hepsini salladım.

    caps nasıl alcam
  • 03-06-2010, 13:16:39
    #23
    33 sorunun hıc bırıne bakmadan sadece ısaretleyerek gectım verdiği puan 94
    Yani gerçekle alakası yok sanırım :=
  • 03-06-2010, 13:28:11
    #24
    sogukkanli56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    33 sorunun hıc bırıne bakmadan sadece ısaretleyerek gectım verdiği puan 94
    Yani gerçekle alakası yok sanırım :=
    Belli taban puanı falan vardır ayrıca doğru da tutmuştur mutlaka birkaçı okadar şanssız değilsin ya

    buarada eskiye göre değişmiş herhalde sadece 142 diye sonucu öğrendim ekran görüntüsü alıcak birşey yok paralı olmuş herhalde
  • 03-06-2010, 14:54:21
    #25
    Üyeliği durduruldu
    14 soru yaptım 112 dedi
  • 03-06-2010, 15:04:31
    #26
    Tebrikler Testi Tamamladınız ! - IQ puanınız 124 (Yüksek zeka) olarak hesaplanmıştır.

    33. sorudan sonra sıkıldım bitirdim testi
  • 03-06-2010, 16:24:09
    #27
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bana 40 puan dedi üfffffffffffff