Beni bi Salın | MotoVlog Kanalım!
70
●3.430
- 18-04-2016, 00:59:18Sağolasın hocam, aman çaktırmafasb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlerde oldu da kanal tutar da yürür gidersek ozaman çizim yaptırırız ya 
Sağolasın hocam. Valla sizin işiniz daha zor, ben sürekli kullanamıyorum aktif olarak en azından sizin kadar değil. İstanbul'da kullanmak diğer illere, ülkelere göre zaten çok zor. Allah kimseye kaza bela vermesin.sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle