fasb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Usta umarım başarılı olursun ama iconfinder'dan premium iconu ücretsiz direk alıp yapıştırmışsın gözümden kaçmadı değil hannyyyy
Sağolasın hocam, aman çaktırma İlerde oldu da kanal tutar da yürür gidersek ozaman çizim yaptırırız ya

sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı uğurlu olsun kanalın kardeşim.
Bir kaç videonu izledim. Bende yıllardır motor sürücüsüyüm. 1 yıldır da aktif olarak günün 13 saati kuryelik yapıyorum. Trafiğin en yoğun olduğu yerlerde. Kazasız belasız sürüşler.
Sağolasın hocam. Valla sizin işiniz daha zor, ben sürekli kullanamıyorum aktif olarak en azından sizin kadar değil. İstanbul'da kullanmak diğer illere, ülkelere göre zaten çok zor. Allah kimseye kaza bela vermesin.