• 18-12-2015, 23:03:00
    #10
    Olayın özeti


    https://www.youtube.com/watch?v=siYfq-ejo-o
  • 18-12-2015, 23:16:25
    #11
    Abi ya ben bu hayatın dertlerinden çok nasibimi alıyorum.
    Ya konuyu açan arkadaş çok dertsiz.
    Yahu nelerle uğraşıyorsunuz heyyyyyyyyy arkadaşlar, Allah aşkına ya.
    Cıldıracağım.
  • 20-12-2015, 17:18:17
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Clockworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o değilde sen hâlâ ezik, asosyal tipsizin teki misin ?
    bende değişen bişey yok. ben kızdan intikam almadım(beni küçük gördüğü için) ama hayat intikamını almış. o yüzden mutlu oluyor insan.
  • 20-12-2015, 17:32:52
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Helal lo
  • 20-12-2015, 17:48:03
    #14
    UtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kiz zamaninda nasil icine oturtmussa artik sevincten havalara ucmus gibisin.
    her insan hayatında birini veya birilerini sever. ama hiçbir zaman ilk sevdiğini unutamaz. ve o ilk darbeyi, ilk ihaneti ve ilkleri hiç unutmaz; diğerleri gelir geçer ama ilkler unutulmaz işte yada ben unutmuyorum işte.

    o ilk darbeyi vuranın hayatın darbesini yemesi nevsimi okşadı sadece