Clockworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o değilde sen hâlâ ezik, asosyal tipsizin teki misin ?
bende değişen bişey yok. ben kızdan intikam almadım(beni küçük gördüğü için) ama hayat intikamını almış. o yüzden mutlu oluyor insan.