Uydu alıcısı ve kayıt yapmak?
5
●333
- 14-11-2015, 15:00:02Dün a101den ht1200 hd uydu alıcısı aldım, usb bellek ile kayıt alıyorum tvden izleyebiliyorum fakat bilgisayara taktığım zaman .tsv formatı çıkıyor ve hiçbir player oynatamıyor. Böyle bir şey ile karşılaşan var mı?
- 14-11-2015, 21:50:34Kullanan arkadaş yok mu? Sırf kayıt özelliğinden aldım ama bilgisayarda açılmıyor..
- 14-11-2015, 23:32:50http://www.bigasoft.com/articles/ts-converter.html
bu program ile mp4 formatına falan çevirebilirsiniz hocam. - 15-11-2015, 00:14:35Format .ts değil .tsv o yüzden çeviremiyorum.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-11-2015, 17:45:17Sanırım hocam, nasıl değiştiriliyor onuda bilmiyorum. Şurdan bakabilirsiniz dosyaya: https://drive.google.com/file/d/0B-W...ew?usp=sharingabcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle