Konu
Uydu alıcısı ve kayıt yapmak?
14-11-2015, 15:00:02
#1
TurkGladio
Dün a101den ht1200 hd uydu alıcısı aldım, usb bellek ile kayıt alıyorum tvden izleyebiliyorum fakat bilgisayara taktığım zaman .tsv formatı çıkıyor ve hiçbir player oynatamıyor. Böyle bir şey ile karşılaşan var mı?