• 03-04-2008, 11:17:07
    #10
    Konuya bak.
    Zenginin malı züğürdün çenesini yorarmış.
    Bekara karı boşamak kolay
    gibi atasözleriyle bu açılan konuyu kısaca özetleyebiliriz sanırım
  • 03-04-2008, 12:36:22
    #11
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuya bak.
    Zenginin malı züğürdün çenesini yorarmış.
    Bekara karı boşamak kolay
    gibi atasözleriyle bu açılan konuyu kısaca özetleyebiliriz sanırım
    Katılmamak elde değil
  • 03-04-2008, 13:06:31
    #12
    çalış seninde olur.
  • 03-04-2008, 15:49:57
    #13
    MicroChip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çalış seninde olur.
    Böyle berbat bir site için çalışmamak daha iyi.
    Resmen çöplük. Atalarımız ne güzel söz söylemiş "nerde çokluk orda b***luk"
  • 03-04-2008, 16:40:54
    #14
    Misafir
    Eski popülerliği yok her geçen gün kan kaybediyor.
  • 03-04-2008, 16:44:15
    #15
    Alıntı
    Arkadaşlar, o reklamlara bakın biraz, direkt reklam. affilate v.s. değil. Site kapalı olduğunda reklam verenleri korumak adına yapılmış. Biraz kafası çalışan bunu düşünebilir ama görüyorumki insanoğlu düşünebilme yeteneğini kaybediyor...
    Cobra sana aynen katılıyorum ... çok doğru bi noktaya parmak başmıssın gerçekten.
  • 03-04-2008, 16:51:24
    #16
    GiTaRTiST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle berbat bir site için çalışmamak daha iyi.
    Resmen çöplük. Atalarımız ne güzel söz söylemiş "nerde çokluk orda b***luk"

    hayır böyle bişey olamaz,o zaman ne diye çabalıyosun sitelerinin hitlerini arttırmaya?
  • 03-04-2008, 16:59:07
    #17
    Sizin de olsun sizde yapın. Adamın aylık gideri sizin pc nizin fiyatı kadar. Sizin olsa o site almayacakmısınız reklam? Bugün inndir.com bile şirketiz diye geçiniyor ama reklam doldurmuş.
  • 03-04-2008, 18:54:31
    #18
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    14 tane banner var aylık 400'den desek yaklaşık 5000$ eder aylık 750$'lık 4 server'da barınsa 3000$ eder 2000$ yanında kar kalıyor reklam fiyatlarını bir yıl önce sordum bunun biraz düşüğü idi bir senede zam gelmiştir sanırım. böyle bile değilse reklam fiyatlarını artırıp seçiciliği artırabilirler. sonuçta türkiyedeki en yüksek hitli sitelerden birisi.