MicroChip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çalış seninde olur.
Böyle berbat bir site için çalışmamak daha iyi.
Resmen çöplük. Atalarımız ne güzel söz söylemiş "nerde çokluk orda b***luk"