GiTaRTiST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle berbat bir site için çalışmamak daha iyi.
Resmen çöplük. Atalarımız ne güzel söz söylemiş "nerde çokluk orda b***luk"

hayır böyle bişey olamaz,o zaman ne diye çabalıyosun sitelerinin hitlerini arttırmaya?