quantumland adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İcradan Araba Almak
31
●2.931
- 22-10-2015, 21:46:52eakbudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam icra otoparkında çalışıyorum. Varsa sorun alayım. - 22-10-2015, 22:13:04Üyeliği durdurulduHocam telefon numaranızı alabilirsem çok çok iyi olur, müsait bir vaktinizde görüşmek isterim mümkünseTweaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-10-2015, 22:22:05teminat yatırmak için vakıfbanktan hesap açınız, ayrıntılı bilgi içineakbudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://esatis.uyap.gov.tr/esatis/na...lifverilir.pdf - 23-10-2015, 00:00:42Zararı olur faydası olmaz. Bu işlere girmeyin derim. Etrafımda girenleri de uyarmıştım ama iş işten geçtikten sonra hak verdiler.
+ Mal sahibi itiraz ederse verdiğiniz kaporayı çok uzun süre geri alamayabilirsiniz. Mahkeme sonucu 3 yıl sürse verdiğiniz kapora içerde kalıyor. - 23-10-2015, 09:00:03Üyeliği durdurulduCivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMafya olayılarını araştırdım, polis göz açtırmıyor dedi bir arkadaş. Zaten olumsuz yorumları bilerek yaptırıyorlarmış kimse araçlara talip olmasın diye. Bu bir sektör sonuçta. "Alma abi elinde patlar" diyen adam galeri açıp satıyor normal piyasasına. Sizler için değil tabiki sözüm, sadece edindiklerim bunlarqKMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle