• 22-10-2015, 18:56:35
    #10
    Üyeliği durduruldu
    quantumland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet öyle demek istemiştir tahminim,


    Bencede kişisel görüşümdür almayın; Ağlayın adamın Malı Gülen Adama yaramaz.
    Ben öyle düşünmüyorum ama. Çünkü o malı satmazsa hiç gülemeyebilir. 5 TL bile o artırımda fiyat yükselse adam sevinecek, para onun borcundan düşecek.
  • 22-10-2015, 19:53:38
    #11
    herkes ayağını yorganına göre uzatıcak hocam o zaman, asgari ücretle geçinmeye çalışırken 50 bin liralık arabaya kredi çekmeye çalışmayacak
  • 22-10-2015, 21:46:52
    #12
    eakbudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese merhaba. İcra'dan araba almayı düşünüyorum. Fakat biraz bilgi edinmek istiyorum. İnternetten araştırdım biraz ama bir kaç sorum cevapsız kaldı.

    http://esatis.uyap.gov.tr/esatis

    Bu adresten bir araç beğendim yarın gidip görmek isteyeceğim bulunduğu yerde ( göstericekler mi onuda bilmiyorum ). Fakat sorum şu; ihaleye katılmak için teminat bedeli ödemek gerekiyormuş. Bunu nasıl hallediyoruz? Bilenlerden yardım bekliyorum


    Hocam icra otoparkında çalışıyorum. Varsa sorun alayım.
  • 22-10-2015, 22:13:04
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Tweaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam icra otoparkında çalışıyorum. Varsa sorun alayım.
    Hocam telefon numaranızı alabilirsem çok çok iyi olur, müsait bir vaktinizde görüşmek isterim mümkünse
  • 22-10-2015, 22:22:05
    #14
    eakbudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese merhaba. İcra'dan araba almayı düşünüyorum. Fakat biraz bilgi edinmek istiyorum. İnternetten araştırdım biraz ama bir kaç sorum cevapsız kaldı.

    http://esatis.uyap.gov.tr/esatis

    Bu adresten bir araç beğendim yarın gidip görmek isteyeceğim bulunduğu yerde ( göstericekler mi onuda bilmiyorum ). Fakat sorum şu; ihaleye katılmak için teminat bedeli ödemek gerekiyormuş. Bunu nasıl hallediyoruz? Bilenlerden yardım bekliyorum
    teminat yatırmak için vakıfbanktan hesap açınız, ayrıntılı bilgi için
    https://esatis.uyap.gov.tr/esatis/na...lifverilir.pdf
  • 23-10-2015, 00:00:42
    #15
    Zararı olur faydası olmaz. Bu işlere girmeyin derim. Etrafımda girenleri de uyarmıştım ama iş işten geçtikten sonra hak verdiler.

    + Mal sahibi itiraz ederse verdiğiniz kaporayı çok uzun süre geri alamayabilirsiniz. Mahkeme sonucu 3 yıl sürse verdiğiniz kapora içerde kalıyor.
  • 23-10-2015, 00:05:22
    #16
    Bu işlerde mafya da çok oluyor diye biliyorum. Öyle çok kar edilecek bir araçsa zaten birileri göz koymuştur çoktan. Bence de bulaşmayın.
  • 23-10-2015, 09:00:03
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Civan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zararı olur faydası olmaz. Bu işlere girmeyin derim. Etrafımda girenleri de uyarmıştım ama iş işten geçtikten sonra hak verdiler.

    + Mal sahibi itiraz ederse verdiğiniz kaporayı çok uzun süre geri alamayabilirsiniz. Mahkeme sonucu 3 yıl sürse verdiğiniz kapora içerde kalıyor.
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işlerde mafya da çok oluyor diye biliyorum. Öyle çok kar edilecek bir araçsa zaten birileri göz koymuştur çoktan. Bence de bulaşmayın.
    Mafya olayılarını araştırdım, polis göz açtırmıyor dedi bir arkadaş. Zaten olumsuz yorumları bilerek yaptırıyorlarmış kimse araçlara talip olmasın diye. Bu bir sektör sonuçta. "Alma abi elinde patlar" diyen adam galeri açıp satıyor normal piyasasına. Sizler için değil tabiki sözüm, sadece edindiklerim bunlarq
  • 23-10-2015, 09:02:54
    #18
    İcra'lı araç almayın.. O araba sahibine nasip olmadıysa,sizede olmaz hocam boşverin