Tweaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam icra otoparkında çalışıyorum. Varsa sorun alayım.
Hocam telefon numaranızı alabilirsem çok çok iyi olur, müsait bir vaktinizde görüşmek isterim mümkünse