eakbudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese merhaba. İcra'dan araba almayı düşünüyorum. Fakat biraz bilgi edinmek istiyorum. İnternetten araştırdım biraz ama bir kaç sorum cevapsız kaldı.

http://esatis.uyap.gov.tr/esatis

Bu adresten bir araç beğendim yarın gidip görmek isteyeceğim bulunduğu yerde ( göstericekler mi onuda bilmiyorum ). Fakat sorum şu; ihaleye katılmak için teminat bedeli ödemek gerekiyormuş. Bunu nasıl hallediyoruz? Bilenlerden yardım bekliyorum
teminat yatırmak için vakıfbanktan hesap açınız, ayrıntılı bilgi için
https://esatis.uyap.gov.tr/esatis/na...lifverilir.pdf