• 18-10-2015, 00:02:09
    #1
    Merhabalar,

    Ben maaş alma dolayısıyla okulu 25 yaşıma kadar uzatmayı düşünüyorum şu anda 22 yaşındayım ve 3.üncü sınıfım. 2 sene kaldı okulun bitmesine. Acaba ilk dönemden 1 ders, ikinci dönemden 1 ders bırakıp sene olarak uzatsam 25 yaşına kadar bu diplomaya yansır mı

    Şöyle ki xxx kişisi bu okulu 5 yılda tamamlamıştır gibi bir şey diplomada yazabilir mi . 5 Senede bitirmiştir gibi bir ibare oluyor mu

    Eğer böyle bir şey olursa açıköğretime kayıt olsam daha iyi olur sanırsam

    Cevaplarınız bekliyorum şimdiden teşekkür ederim.
  • 18-10-2015, 00:21:54
    #2
    Üniversiteye başladığın sene ve bitirdiğin yani mezun olduğun sene yazar. O arada dondurdun mu, dersten mi kaldın kimse anlamaz diplomana bakarak. Ama transkript isterlerse foyan meydana çıkar
  • 18-10-2015, 00:24:21
    #3
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Başlama ve bitirme yılına baktıklarında anlarlar sınıfta kaldığını
  • 18-10-2015, 01:18:07
    #4
    Arkadaşlar kesin diymi var mı okulunu uzatan
  • 18-10-2015, 02:08:02
    #5
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar kesin diymi var mı okulunu uzatan
    1 sene hazırlık okudum dersin
  • 18-10-2015, 06:54:29
    #6
    Kesin, kayıt ve mezuniyet tarihleri diplomada yazar.
  • 18-10-2015, 10:59:20
    #7
    Ben 1 sene uzatmıştım. Kayıt tarihi 01.09.2009, mezuniyet tarihi 10.09.2014 yazıyor
  • 19-10-2015, 00:53:57
    #8
    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 1 sene uzatmıştım. Kayıt tarihi 01.09.2009, mezuniyet tarihi 10.09.2014 yazıyor
    yani 5 sene gösteriyor diymi hocam dikkatli bakılırsa