Merhabalar,
Ben maaş alma dolayısıyla okulu 25 yaşıma kadar uzatmayı düşünüyorum şu anda 22 yaşındayım ve 3.üncü sınıfım. 2 sene kaldı okulun bitmesine. Acaba ilk dönemden 1 ders, ikinci dönemden 1 ders bırakıp sene olarak uzatsam 25 yaşına kadar bu diplomaya yansır mı
Şöyle ki xxx kişisi bu okulu 5 yılda tamamlamıştır gibi bir şey diplomada yazabilir mi . 5 Senede bitirmiştir gibi bir ibare oluyor mu
Eğer böyle bir şey olursa açıköğretime kayıt olsam daha iyi olur sanırsam
Cevaplarınız bekliyorum şimdiden teşekkür ederim.