• 11-10-2015, 04:49:05
    #10
    bu olay şöyle hocam ben ev teelfonu kapatmak için türktelekom ofisine gittim ev telefounana boşuna para felan veriyoruz kısmını geciyorum... sadece internet kullanırsak bir başkasının hattı üzerinden internet kullanmaya başlıyacakmışız yani benim üstümdeki kişi ttnetli ise onun hattından nete bağlancakmışım ulan adam tek kullanıyor yetmiyor araya birde ben girince anası ağlıyor
  • 20-10-2015, 09:50:59
    #11
    10 gün oldu 2 defa çağırmama rağmen elit hizmeti gelmediler telekoma gittim gene gelmediler en sonunda cinnet geçirttiricekler bana