• 20-09-2015, 11:53:29
    #1
    Merhabalar demir yerine görüntü açısından şefaf tel düşünüyorum. Yaptıranlar var mı ? Üst dişlerim bozuk sadece üst çene fiyat konusunda bilgisi olan var mı ? Gülerken diş etim gözüküyor üst yandaki dişlerim çok bozuk
  • 20-09-2015, 12:20:41
    #2
    Yaptıranı görmüştüm. Çay, kahve, kola, sigara gibi etkenlerden dolayı biraz sararıyor gibi.
  • 20-09-2015, 12:53:43
    #3
    maytkambek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptıranı görmüştüm. Çay, kahve, kola, sigara gibi etkenlerden dolayı biraz sararıyor gibi.
    dişte ço belli oluyormu normal demir tel gibi bir de fiyatı önemli ?
  • 21-09-2015, 02:12:11
    #4
    hocam normal demir daha iyi. O kadar para vermenize değmez. Eğer üniversitenin diş hekimliği fakültesi güzelse fakültede yaptırın. Fiyat da 1500-2000 lira olur ünide. Ama dışarıda 5-6 bindir.
  • 21-09-2015, 04:52:36
    #5
    Şeffaf tel sanırsam diğer tellere göre daha uzun süre kullanmak gerekiyormuş.
  • 21-09-2015, 19:23:27
    #6
    Stalkers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dişte ço belli oluyormu normal demir tel gibi bir de fiyatı önemli ?
    Uzaktan belli etmiyor ama yüz yüzeyken belli oluyor tabi ister istemez