Merhabalar demir yerine görüntü açısından şefaf tel düşünüyorum. Yaptıranlar var mı ? Üst dişlerim bozuk sadece üst çene fiyat konusunda bilgisi olan var mı ? Gülerken diş etim gözüküyor üst yandaki dişlerim çok bozuk