• 19-09-2015, 10:53:31
    #10
    Kgb archiver sıkışmış 600-700 mb office 2007 kurulumu 3mb olmuştu

    D6503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 19-09-2015, 10:54:53
    #11
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayal görüyorsun.
    https://eksisozluk.com/kgb-archiver--1494218

    denedin mi derseniz denemedim ama gta sa için böyle bir olay vardı, ya da öyle diyorlardı.
  • 19-09-2015, 11:18:23
    #12
    hayal görmüyor ripli oyunlar vardı evet fakat 42 petabytes olayı işin içine girince imkansız gözüküyor
  • 19-09-2015, 12:10:59
    #13
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen bir ara indirdim içersindeki dosya boyutları büyük gözüküyordu.Riske girmek istemedim.Ama Benim eski laptopta yarın deneyim sonucu yazarım
    denedinizmi hocam ?
  • 19-09-2015, 13:34:34
    #14
    celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 yıl önce ben lisedeyken need for speed carbon u 1.5 mb olarak indirmistim tam hatırlamıyorum asıl boyutunu ama en az 2 gb'a yakın veri çıkmıştı.

    HTC Desire 816 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayal görüyorsun.
    Hayır görmüyor

    Bahsettiği dosyayı ben indirdim sonra kendim yükledim dağıttım .

    Ama içinden çıkan dosya 2 gb mi onu hatırlamıyorum ve carbonmuydu underground 2 miydi onuda tam hatırlamıyorum .

    Aama içinden çıkan dosya boyutu beni şaşırtmıştı o zamanlar upload işiyle uğraşıyordum aynısını yapmaya çalıştım ama bir türlü beceremedim ve araştırmalarımda sonuç vermemişti.
  • 19-09-2015, 13:53:58
    #15
    @Lone; Görmüyor demişsin o halde ispatlamalısın ki inanayım. Çoğu kişi çalışmadığını söylemiş yani programın sıkıştırdığı dosyalar bozuluyormuş tekrar açılınca çalışmıyor muş. Çalıştığını söyleyenlerde akıllarında o şekilde kalmış olabilir. 640 mb bir oyunu 64 kb olarak sıkıştığını düşün 10.000 kat sıkıştırma yapması gerekiyor sence bu mantıklı mı? Mantıklıysa hani programın güncel sürümü neden çıkmamış yada sitesi neden kapalı.
  • 21-09-2015, 11:10:21
    #16
    Çok tuhafıma gitti 42.zip Cesaret edip açamadım.
  • 21-09-2015, 12:22:09
    #17
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok tuhafıma gitti 42.zip Cesaret edip açamadım.
    Açtım şimdi bir nane olmadı windows 7 ve sonrasında işe yaramıyor olabilir. Her zipli dosyasın içinden tekrar tekrar zipli dosya açılıyor.
  • 21-09-2015, 12:27:15
    #18
    Windows mühendisleri zannedildiği kadar toy değil. İşlemci ram kullanımı bir süre boyunca %100 de kalırsa işlemciniz hata raporunu anında gönderir ve bilgisayarınız resetlenir. Zararı varmı bu tarz olayların derseniz tabi işlemci ve ram yoğun çalışıyor bir nebze yorulabilir ama öyle yakma vs olayları mazide kaldı..