celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 yıl önce ben lisedeyken need for speed carbon u 1.5 mb olarak indirmistim tam hatırlamıyorum asıl boyutunu ama en az 2 gb'a yakın veri çıkmıştı.

HTC Desire 816 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayal görüyorsun.
Hayır görmüyor

Bahsettiği dosyayı ben indirdim sonra kendim yükledim dağıttım .

Ama içinden çıkan dosya 2 gb mi onu hatırlamıyorum ve carbonmuydu underground 2 miydi onuda tam hatırlamıyorum .

Aama içinden çıkan dosya boyutu beni şaşırtmıştı o zamanlar upload işiyle uğraşıyordum aynısını yapmaya çalıştım ama bir türlü beceremedim ve araştırmalarımda sonuç vermemişti.