6 yıl önce ben lisedeyken need for speed carbon u 1.5 mb olarak indirmistim tam hatırlamıyorum asıl boyutunu ama en az 2 gb'a yakın veri çıkmıştı.
HTC Desire 816 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hayır görmüyor
Bahsettiği dosyayı ben indirdim sonra kendim yükledim dağıttım .
Ama içinden çıkan dosya 2 gb mi onu hatırlamıyorum ve carbonmuydu underground 2 miydi onuda tam hatırlamıyorum .
Aama içinden çıkan dosya boyutu beni şaşırtmıştı o zamanlar upload işiyle uğraşıyordum aynısını yapmaya çalıştım ama bir türlü beceremedim ve araştırmalarımda sonuç vermemişti.