aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok tuhafıma gitti 42.zip Cesaret edip açamadım.
Açtım şimdi bir nane olmadı windows 7 ve sonrasında işe yaramıyor olabilir. Her zipli dosyasın içinden tekrar tekrar zipli dosya açılıyor.