Kgb archiver sıkışmış 600-700 mb office 2007 kurulumu 3mb olmuştu
D6503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
ZIP Bombası Hakkında
22
●1.407
- 19-09-2015, 10:53:31
- 19-09-2015, 10:54:53https://eksisozluk.com/kgb-archiver--1494218abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
denedin mi derseniz denemedim ama gta sa için böyle bir olay vardı, ya da öyle diyorlardı. - 19-09-2015, 12:10:59denedinizmi hocam ?kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2015, 13:34:34celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHayır görmüyorabcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bahsettiği dosyayı ben indirdim sonra kendim yükledim dağıttım .
Ama içinden çıkan dosya 2 gb mi onu hatırlamıyorum ve carbonmuydu underground 2 miydi onuda tam hatırlamıyorum .
Aama içinden çıkan dosya boyutu beni şaşırtmıştı o zamanlar upload işiyle uğraşıyordum aynısını yapmaya çalıştım ama bir türlü beceremedim ve araştırmalarımda sonuç vermemişti. - 19-09-2015, 13:53:58@Lone; Görmüyor demişsin o halde ispatlamalısın ki inanayım. Çoğu kişi çalışmadığını söylemiş yani programın sıkıştırdığı dosyalar bozuluyormuş tekrar açılınca çalışmıyor muş. Çalıştığını söyleyenlerde akıllarında o şekilde kalmış olabilir. 640 mb bir oyunu 64 kb olarak sıkıştığını düşün 10.000 kat sıkıştırma yapması gerekiyor sence bu mantıklı mı? Mantıklıysa hani programın güncel sürümü neden çıkmamış yada sitesi neden kapalı.
- 21-09-2015, 12:22:09Açtım şimdi bir nane olmadı windows 7 ve sonrasında işe yaramıyor olabilir. Her zipli dosyasın içinden tekrar tekrar zipli dosya açılıyor.aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-09-2015, 12:27:15Windows mühendisleri zannedildiği kadar toy değil. İşlemci ram kullanımı bir süre boyunca %100 de kalırsa işlemciniz hata raporunu anında gönderir ve bilgisayarınız resetlenir. Zararı varmı bu tarz olayların derseniz tabi işlemci ve ram yoğun çalışıyor bir nebze yorulabilir ama öyle yakma vs olayları mazide kaldı..
