• 14-09-2015, 23:05:46
    #1
    Söyleyecek bir şey yok

  • 16-09-2015, 01:11:50
    #2
    Dudaklarını bükmüş masum saha şimdiden başına gelecekleri anlar gibi. Rabbim yardımcısı olsun. Sahipsiz olmak zor mesele! Buluntu yazıp göğsüne o koskoca bantı yapıştıran sağlık görevlisinin alnına "ŞUURSUZ" bantı yapıştırasım geldi. [emoji35]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 16-09-2015, 09:45:28
    #3
    motie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dudaklarını bükmüş masum saha şimdiden başına gelecekleri anlar gibi. Rabbim yardımcısı olsun. Sahipsiz olmak zor mesele! Buluntu yazıp göğsüne o koskoca bantı yapıştıran sağlık görevlisinin alnına "ŞUURSUZ" bantı yapıştırasım geldi. [emoji35]


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    O fotoğrafı çeken mahlukta yapmış olabilir ki büyük ihtimalle o yapmıştır. Çünkü o bebek küvezde belli, her küvezin başında not yazdıkları yerler var. Hemşire neden öyle bir şey yapsın ki ?
  • 18-10-2015, 20:46:40
    #4
    çok acı
  • 18-10-2015, 20:55:51
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    derdiniz ordaki yazı mı?

    vicdansız olan onu doğurupta çöpe, tarlaya vs. atanlardır. artık bu çöpten toplanan bebekleri çok görüyoruz. insanlarda Allah korkusu, vicdan kalmadığı için umursamadan atıyorlar.
  • 18-10-2015, 21:38:50
    #6
    Yazık Günah Bant Yerine Başka Şekilde Belirtseler İyi Olurmuş.O Lanet Bant Çok Kötü Çıkarırken Çocuğu Mahvedecekler.
  • 18-10-2015, 23:12:48
    #7
    Kader.