motie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dudaklarını bükmüş masum saha şimdiden başına gelecekleri anlar gibi. Rabbim yardımcısı olsun. Sahipsiz olmak zor mesele! Buluntu yazıp göğsüne o koskoca bantı yapıştıran sağlık görevlisinin alnına "ŞUURSUZ" bantı yapıştırasım geldi. [emoji35]


Sent from my iPhone using Tapatalk

O fotoğrafı çeken mahlukta yapmış olabilir ki büyük ihtimalle o yapmıştır. Çünkü o bebek küvezde belli, her küvezin başında not yazdıkları yerler var. Hemşire neden öyle bir şey yapsın ki ?