Merhaba Arkadaşlar,
Kızılay'a hiç kurban bağışı yapan oldu mu aranızda ? Olduysa eğer IHH gibi kurbanınızı kestik vs bilgilendirme mesajları geliyor mu ? Kızılayın bu yıl ki organizasyonu hoşuma gitti.
http://www.kizilay.org.tr/kurbanvekaleti2015/
Bilgilendirme yaparsanız sevinirim.
Kızılay'a Kurban Bağışı Yapmak
9
●1.050
- 01-09-2015, 09:19:40Biraz daha bilgilendirir misiniz bizleri ? Bu konuda çoğu kişinin bilgisi kısıtlıdır eminim ki.millsap99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-09-2015, 13:18:58Üyeliği durdurulduhocam hayvanlar toplu bir biçimde kesiliyor, yani net bir sayı vermek yanlış olur ancak 10 kadar hayvan yanyana dizilip boğazlanıyor bu dinen doğru değil bilenler bilir kurbanı kesmeden önce uygulanması gereken pek çok şey var hayvana su içirmek sevmek gibi bıçağı asla göstermemek gibi duasının çok güzel yapılması gibi toplu olarak tekbir getirmek gibi bu tarz şeyler yapılmıyor oralarda, bunun yerine kendiniz güvendiğiniz birine kestirerek etleri dağıtabilirsiniz. ya da bu işi yapan çok güzel dergahlar var orada yaptırabilirsiniz.sbagci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-09-2015, 13:49:58Kendiniz kestirdiğinizde pek mi farklı belediyelerin kesim yaptığı yerlerde aynı sayılırmillsap99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Samsung Galaxy Note 2 telefonumdan Tapatalk Pro ile gönderildi.
