• 31-08-2015, 17:24:33
    #1
    Merhaba Arkadaşlar,

    Kızılay'a hiç kurban bağışı yapan oldu mu aranızda ? Olduysa eğer IHH gibi kurbanınızı kestik vs bilgilendirme mesajları geliyor mu ? Kızılayın bu yıl ki organizasyonu hoşuma gitti.

    http://www.kizilay.org.tr/kurbanvekaleti2015/

    Bilgilendirme yaparsanız sevinirim.
  • 31-08-2015, 19:39:55
    #2
    Arayarak net bilgi alın isterseniz.
  • 31-08-2015, 19:56:11
    #3
    1 kan bağışında bile mesaj olarak bilgilendiriyorlar burdan yola çıkarsak mutlaka bilgilendireceklerdir diye düşünüyorum.
  • 31-08-2015, 21:05:45
    #4
    Arkadaşlar ilginiz için teşekkürler. Detaylı bilgi aldım. Sms sistemleri ile adımları bilgilendirme yapıyorlarmış.
  • 31-08-2015, 21:08:23
    #5
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar böyle yerleri önermiyorum ben dini koşullarda kesilmediğini bizzat gördüm. bunun yerine dine uygun kestirerek sizler dağıtabilirsiniz.
  • 31-08-2015, 21:35:31
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.



    taksitle kurban mı kesilir arkadaş ?(tabi kredi kartı filan işin içine faiz girmiyorsa sıkıntı yok diye biliyorum)
  • 01-09-2015, 09:19:40
    #7
    millsap99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar böyle yerleri önermiyorum ben dini koşullarda kesilmediğini bizzat gördüm.
    Biraz daha bilgilendirir misiniz bizleri ? Bu konuda çoğu kişinin bilgisi kısıtlıdır eminim ki.
  • 01-09-2015, 13:18:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    sbagci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz daha bilgilendirir misiniz bizleri ? Bu konuda çoğu kişinin bilgisi kısıtlıdır eminim ki.
    hocam hayvanlar toplu bir biçimde kesiliyor, yani net bir sayı vermek yanlış olur ancak 10 kadar hayvan yanyana dizilip boğazlanıyor bu dinen doğru değil bilenler bilir kurbanı kesmeden önce uygulanması gereken pek çok şey var hayvana su içirmek sevmek gibi bıçağı asla göstermemek gibi duasının çok güzel yapılması gibi toplu olarak tekbir getirmek gibi bu tarz şeyler yapılmıyor oralarda, bunun yerine kendiniz güvendiğiniz birine kestirerek etleri dağıtabilirsiniz. ya da bu işi yapan çok güzel dergahlar var orada yaptırabilirsiniz.
  • 01-09-2015, 13:49:58
    #9
    millsap99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam hayvanlar toplu bir biçimde kesiliyor, yani net bir sayı vermek yanlış olur ancak 10 kadar hayvan yanyana dizilip boğazlanıyor bu dinen doğru değil bilenler bilir kurbanı kesmeden önce uygulanması gereken pek çok şey var hayvana su içirmek sevmek gibi bıçağı asla göstermemek gibi duasının çok güzel yapılması gibi toplu olarak tekbir getirmek gibi bu tarz şeyler yapılmıyor oralarda, bunun yerine kendiniz güvendiğiniz birine kestirerek etleri dağıtabilirsiniz. ya da bu işi yapan çok güzel dergahlar var orada yaptırabilirsiniz.
    Kendiniz kestirdiğinizde pek mi farklı belediyelerin kesim yaptığı yerlerde aynı sayılır

    Samsung Galaxy Note 2 telefonumdan Tapatalk Pro ile gönderildi.