Merhaba Arkadaşlar,
Kızılay'a hiç kurban bağışı yapan oldu mu aranızda ? Olduysa eğer IHH gibi kurbanınızı kestik vs bilgilendirme mesajları geliyor mu ? Kızılayın bu yıl ki organizasyonu hoşuma gitti.
http://www.kizilay.org.tr/kurbanvekaleti2015/
Bilgilendirme yaparsanız sevinirim.