Merhaba Arkadaşlar,

Kızılay'a hiç kurban bağışı yapan oldu mu aranızda ? Olduysa eğer IHH gibi kurbanınızı kestik vs bilgilendirme mesajları geliyor mu ? Kızılayın bu yıl ki organizasyonu hoşuma gitti.

http://www.kizilay.org.tr/kurbanvekaleti2015/

Bilgilendirme yaparsanız sevinirim.