• 25-03-2008, 19:52:38
    #37
    Üyeliği durduruldu
    Doktorun bayansa güzelse onu düşün acıyı hissetmezsin
  • 25-03-2008, 19:57:12
    #38
    Misafir
    Invoker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doktorun bayansa güzelse onu düşün acıyı hissetmezsin
    Konuyu buraya nasıl çektin be kardeşim
  • 25-03-2008, 20:02:13
    #39
    Üyeliği durduruldu
    TheKanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu buraya nasıl çektin be kardeşim
    Ben öyle yapıyom ondan arkadaşa moral vereyim dedim. Korkuyom falan yazmış ondan
  • 25-03-2008, 20:04:59
    #40
    Fatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adaşım Evet birazda olsa var piskoluk, yok desem yalan olur Ama efendiliğimiz her zaman ön plandadır. Gemiden düşmüştüm bir keresinde omzum yerinden çıktı, o gün adamlar beni revire nasıl götüreciğini şaşırdı ama ben gülümseyerek acıyı geçiştirmeye çalıştım. Allah kimseye acı yaşatmasın tabi..
    bende geçen yıl bacagıma bıçak soktugumda öyleydi ama ne yalan söyliyim diş agrısındansa o bıçagı tercih ederim
  • 25-03-2008, 20:06:35
    #41
    Invoker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doktorun bayansa güzelse onu düşün acıyı hissetmezsin
    hazır gitmişken doktordan elimi tutmasınıda istiyim istersen
  • 26-03-2008, 14:53:41
    #42
    arkadaşlar şimdi dişçiye gidiyorum hakkınızı helal edin
    akşam giremezsem nete acıttığı için dişçiyi öldürüp hapse girebilirim
  • 02-04-2013, 04:19:39
    #43
    MicroChip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar şimdi dişçiye gidiyorum hakkınızı helal edin
    akşam giremezsem nete acıttığı için dişçiyi öldürüp hapse girebilirim
    Hala çıkamadın galiba hocam cezaevinden

    Konuyu hortlatma sebebim bende diş etine vurulan iğnenin korkusunu yaşayan %50 nin üzerinde ki mağdurlardan birisiyim
  • 02-04-2013, 04:36:35
    #44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Korkacaginiz tek şey yutkunamamak ve 1 saat açık kalan cenenin ağrısı olsun başka bi sikinti yok