Adaşım

Evet birazda olsa var piskoluk, yok desem yalan olur

Ama efendiliğimiz her zaman ön plandadır. Gemiden düşmüştüm bir keresinde omzum yerinden çıktı, o gün adamlar beni revire nasıl götüreciğini şaşırdı ama ben gülümseyerek acıyı geçiştirmeye çalıştım. Allah kimseye acı yaşatmasın tabi..
bende geçen yıl bacagıma bıçak soktugumda öyleydi

ama ne yalan söyliyim diş agrısındansa o bıçagı tercih ederim