• 05-08-2015, 08:41:40
    #55
    Rayjon32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun dostum.

    İşin kötü tarafı artık insanlar direk hırsızlık yapmıyor, önce güven kazanıyor sonra hırsızlık yapıyor. Gençlik nereye gidiyor...
    Aynen öyle hocam başta kardeşim hacım kankam sonra pat sırtından vur. gençlik çok değişti nüfus arttı, pislikler çoğaldı madde bağımlıları çoğaldı...
  • 05-08-2015, 08:49:15
    #56
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun hocam, ben kaybettiğim ve çaldırdığım telefonları toplasam çok rahat bi telefoncu dükkanı açardım ama tabi ben arkadaşlarıma çaldırmadım o dahada bi koyar
  • 05-08-2015, 10:03:47
    #57
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir danış kendisine belki yardımcı olabilir kendisi olmasa bile çevresinde illaki vardır. Telefona hat takıldıysa takılan hattın bilgilerini sana verebilirler ama sana verirler mi birde o var durumu anlat polise gittiğini ama sürecin yavaş işlediğini falan söyle.
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamdır hocam birde onunla görüşeyim.

    Teşekkür ederim.
    O bilgileri bayiler göremezler network ve vas ekipleri adı altında bazı birimlerden çekilir data hangi hattı o imei numarasına taktı ise fakat bu her operatör için ayrıdır. Turkcell avea hat takıldıysa göremez şuan için tek yapmanız gereken adli süreçte cihazın bulunmasıdır. Çünkü o ekipler bile kendi içerisinde üst düzey kişilerle paylaşıyorlar o bilgi şirket içerisinde bile talep edilse kurumda çalışan sıradan bir backoffice yada mt ulaşamaz bayilerde öyle
  • 05-08-2015, 11:07:24
    #58
    Altay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O bilgileri bayiler göremezler network ve vas ekipleri adı altında bazı birimlerden çekilir data hangi hattı o imei numarasına taktı ise fakat bu her operatör için ayrıdır. Turkcell avea hat takıldıysa göremez şuan için tek yapmanız gereken adli süreçte cihazın bulunmasıdır. Çünkü o ekipler bile kendi içerisinde üst düzey kişilerle paylaşıyorlar o bilgi şirket içerisinde bile talep edilse kurumda çalışan sıradan bir backoffice yada mt ulaşamaz bayilerde öyle
    Kim ulaşabilir kimin yetkisi var bilmiyorum ama Avea bayisinden çalınan telefonlar için bilgileri temin ediyorduk. Bayinin sahibinden telefon alıyorduk kendisinin sattığı telefon çalınınca yardımcı oluyordu.
  • 05-08-2015, 11:12:45
    #59
    Allah kimseyi şaşırtmasın..
    geçmiş olsun dostum.
  • 05-08-2015, 13:15:07
    #60
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim ulaşabilir kimin yetkisi var bilmiyorum ama Avea bayisinden çalınan telefonlar için bilgileri temin ediyorduk. Bayinin sahibinden telefon alıyorduk kendisinin sattığı telefon çalınınca yardımcı oluyordu.
    Şu an için kafam karıştı açıkçası, bayiler göremiyorsa boşuna uğraşmanın anlamı yok fakat abcgrup hocam cevabıda bu tezi çürütüyor adli süreç devam ediyor fakat danışmak sormak bir şey kaybettirmez bu saatten sonra @Altay; hocam belki farklı bir yol gösterebilir fakat bilmiyorum işte. Sizin dedikleriniz de doğrudur illaki.
  • 05-08-2015, 13:26:01
    #61
    Benimde cocukluk arkadasim yanliz kaldigim eve ben yokken girip bilgisayarimi çalmıştı. Allahtan sattigi yer yakin bir yerdi tesaduf eseri onunden gecerken bir sorayim dedim. Son gunlerde bilgisayar satan oldumu diye adam da 4 gun once.biri getirdi satti dedi bir baktim benim.makine pc yi actik icindeki her şey duruyor. Polisi aradim geldi kamera kayitlarindan hirsizligi yapmadan 1 gece once benim evde kalan oturup ictigim cocukluk arkadasimdi. Gittik calistigi yerden aldik cocugu polislerle beraber yuzume bakamiyordu. Yazik sana dedim. Onca yilin yasanmisligi var. Ne halin varsa gor diyip davami devam ettirdim.hirsizliktan 2.5 sene yedi bundan 7 sene once.
  • 05-08-2015, 14:15:49
    #62
    SystemSys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde cocukluk arkadasim yanliz kaldigim eve ben yokken girip bilgisayarimi çalmıştı. Allahtan sattigi yer yakin bir yerdi tesaduf eseri onunden gecerken bir sorayim dedim. Son gunlerde bilgisayar satan oldumu diye adam da 4 gun once.biri getirdi satti dedi bir baktim benim.makine pc yi actik icindeki her şey duruyor. Polisi aradim geldi kamera kayitlarindan hirsizligi yapmadan 1 gece once benim evde kalan oturup ictigim cocukluk arkadasimdi. Gittik calistigi yerden aldik cocugu polislerle beraber yuzume bakamiyordu. Yazik sana dedim. Onca yilin yasanmisligi var. Ne halin varsa gor diyip davami devam ettirdim.hirsizliktan 2.5 sene yedi bundan 7 sene once.
    Aynen öyle dost bildiklerin kardeş dediklerinin bunu yapmaları gerçekten ağır koyuyor. Allah yedirmez ama..
  • 05-08-2015, 14:42:59
    #63
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an için kafam karıştı açıkçası, bayiler göremiyorsa boşuna uğraşmanın anlamı yok fakat abcgrup hocam cevabıda bu tezi çürütüyor adli süreç devam ediyor fakat danışmak sormak bir şey kaybettirmez bu saatten sonra @Altay; hocam belki farklı bir yol gösterebilir fakat bilmiyorum işte. Sizin dedikleriniz de doğrudur illaki.
    Hocam ben aveada çalışıyorum yönetici olarak bizim kendi test cihazlarımızı bulamadık şirketin cihazları olmasına rağmen bir dünya prosedürden sonra 1 günde anca alabilikdik hangi sim kart takılı olduğunu . Ayrıca bir hatırlatma eğer takılan sim kart avea ait değilse farklı operatöre aitse kesinlikle diğer operatör göremez burada teknik noktalar var hatların ıccıd kodu denilen şeyler IMS numara v.b gibi arkadaşın tanıdığı nasıl buluyor bilmiyorum ama madem öyle yardımcı olsun derim kendisi bu konuda size büyük geçmiş olsun tekrardan