Geçmiş olsun dostum.
İşin kötü tarafı artık insanlar direk hırsızlık yapmıyor, önce güven kazanıyor sonra hırsızlık yapıyor. Gençlik nereye gidiyor...
Aynen öyle hocam başta kardeşim hacım kankam sonra pat sırtından vur. gençlik çok değişti nüfus arttı, pislikler çoğaldı madde bağımlıları çoğaldı...