Benimde cocukluk arkadasim yanliz kaldigim eve ben yokken girip bilgisayarimi çalmıştı. Allahtan sattigi yer yakin bir yerdi tesaduf eseri onunden gecerken bir sorayim dedim. Son gunlerde bilgisayar satan oldumu diye adam da 4 gun once.biri getirdi satti dedi bir baktim benim.makine pc yi actik icindeki her şey duruyor. Polisi aradim geldi kamera kayitlarindan hirsizligi yapmadan 1 gece once benim evde kalan oturup ictigim cocukluk arkadasimdi. Gittik calistigi yerden aldik cocugu polislerle beraber yuzume bakamiyordu. Yazik sana dedim. Onca yilin yasanmisligi var. Ne halin varsa gor diyip davami devam ettirdim.hirsizliktan 2.5 sene yedi bundan 7 sene once.
Aynen öyle dost bildiklerin kardeş dediklerinin bunu yapmaları gerçekten ağır koyuyor. Allah yedirmez ama..