• 13-07-2015, 16:44:41
    #1
    1.Model ( İ5 )

    http://www.bimeks.com.tr/urun/146403/asus-k555ln-xo364h.aspx#specs
    2.Model ( İ5 )

    http://www.bimeks.com.tr/urun/145467/lenovo-z5070-59-432152-w8-.aspx#specs
    3.Model ( İ7)

    http://www.bimeks.com.tr/urun/146416/lenovo-z5070-59-430188--59-441174.aspx#specs
    4.Model ( İ5 )

    http://www.vatanbilgisayar.com/asus-k555lb-core-i5-5200u-22ghz-12gb-ram-1tb-hdd-2gb-156w81-notebook.html#ozellikler
    5.Model ( İ7 )

    http://www.vatanbilgisayar.com/asus-x550jx-core-i7-4720hq-26ghz-8gb-ram-1tb-hdd-2gb-156w81-notebook.html#ozellikler
    6.MODEL (İ5 )

    http://www.vatanbilgisayar.com/lenovo-z5070-core-i5-4210u-17ghz-8gb-1tbsshdd-156-4gb-w8-notebook.html?OM.zpc=59-436109&OM.exVisitorID=1808563&OM.zn=Daily-m6&OM.cname=Daily-20150715&utm_source=visilabs&utm_medium=email&utm_campaign=dailymail#ozellikler
    Ekonomi Bakanı Zeybekci’nin “İthal cep telefonu, tablet ve bilgisayara vergi gelecek” açıklamasından sonra çok geçmeden bayram ya da bayramdan sonra bir tane Notebook almayı düşünüyorum.

    Bütçeme uygun bir kaç model çıkardım bütçem 2000 civarı

    5.Model bütçemi aşıyor ama sormak için koydum aslında 500 gibi bir fark için değermi

    Autocad programı bir kaç mühendislik programları için ve çok aşırı olmasada oyun oynarım gündelik bir üniversite öğrencisi için kullanılacak.

    Gelelim can alıcı nokta hangi modeli seçmeliyim ? Varsa bütçe dahilinde alternatif sunarsanız çok iyi olabilir
  • 13-07-2015, 18:18:55
    #2
    http://www.bimeks.com.tr/urun/146403...64h.aspx#specs


    Dh sıcak fırsatlardan takip et daha ucuza almaya dene.Hatta ramde çikip 2000 tl civarina alabilirsin indirimler ile.
  • 13-07-2015, 18:33:37
    #3
    İlk model için şu yorumu yazmışlar. Bence özelliklerine baktığınız kadar forumlarda tartışmalara ve yorumlara göz atın.

    "Almayı düşünen arkadaşlara tavsiyem touchpadin tuş sesi çok yüksek ve açıkcası pek sağlam oldugunu düşünmüyorum sağa sola oynuyor ve kamerası baya dandik ancak asus burdan kıstığını performansa yatırmış. Gerçekten hızlı bir bilgisayar gta 5i full grafik oynuyorum ancak autocadde prof. render alıcam diyen arkadaşlara pek tavsiye etmem çok kaliteli bi renderı yok. Kesinlikle ısınma sorunu yok hatta çok ağır oyunlarda bile klavyenin ordan elinize soğuk hava geliyor buda acayip hoş bir his hafifte olsa elin terlemesini alıyor. Ses sistemi laptop için gayet tatmin edici. Estetiğini,ASUS kalitesi ve kasadaki malzeme kalitesiyle parasını hakediyor diyebiliriz ama son zamanlarda sık sık indirime giren bir pc olduğu için sabırlı olup indirimden almanızı tavsiye ederim. Okuduğunuz için teşekkür ederim umarım işinize yaramıştır."
  • 13-07-2015, 21:41:50
    #4
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.bimeks.com.tr/urun/146403...64h.aspx#specs


    Dh sıcak fırsatlardan takip et daha ucuza almaya dene.Hatta ramde çikip 2000 tl civarina alabilirsin indirimler ile.
    Bimekste gecen sevgililer gununde indirim vardi belki bayramada indirime girer aklima yatan modelde buydu

    HTC Desire HD A9191 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 13-07-2015, 22:52:41
    #5
    ismail.diler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bimekste gecen sevgililer gununde indirim vardi belki bayramada indirime girer aklima yatan modelde buydu

    HTC Desire HD A9191 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

    http://www.vatanbilgisayar.com/asus-...-notebook.html

    Sanırım aynı kasa, performans yüksek senin beğendiğin modelin. Ben kullanıyorum memnunum, asus iyidir. Umarım bulabilirsin uygun fiyata hoş, dolarda yüksek olduğu için fiyatlar sanırım uçmuş iyice.
  • 13-07-2015, 22:59:53
    #6
    Üyeliği durduruldu
    http://forum.donanimhaber.com/m_57823768/tm.htm
  • 14-07-2015, 13:02:02
    #7
    sizin attıgınız konuda gördüm

    http://store.donanimhaber.com/ed/d2/...EC3C4AE8AF.jpg

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:02:02 -->-> Daha önceki mesaj 12:59:13 --

    [/COLOR]
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.bimeks.com.tr/urun/146403...64h.aspx#specs


    Dh sıcak fırsatlardan takip et daha ucuza almaya dene.Hatta ramde çikip 2000 tl civarina alabilirsin indirimler ile.
    hocam bugun teknosadan mail geldi şu nasıl sizce dediginiz linkdeki ürünle paralel ekran kartı 940 m yapıp hdd den kısmısar 750 gb hdd

    http://www.teknosa.com/urunler/125032982/asus-k555lb-xo187h-15-6i5-5200u8g750gwin8-1-notebo?cm_ven=Emarsys&cm_cat=Email&cm_pla=Segment&cm_ite=140715_notebook_firsat&cm_mmca5=Bilgisayar+Segment&sc_src=email_374011&sc_eh=e0ea7d0ed45ce2c51&&sc_lid=8450020&sc_llid=194287&sc_uid=o4570WTcGD&emst=o4570WTcGD_194287_374011_1066
  • 14-07-2015, 13:42:40
    #8
    ismail.diler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin attıgınız konuda gördüm



    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:02:02 -->-> Daha önceki mesaj 12:59:13 --



    hocam bugun teknosadan mail geldi şu nasıl sizce dediginiz linkdeki ürünle paralel ekran kartı 940 m yapıp hdd den kısmısar 750 gb hdd

    http://www.teknosa.com/urunler/125032982/asus-k555lb-xo187h-15-6i5-5200u8g750gwin8-1-notebo?cm_ven=Emarsys&cm_cat=Email&cm_pla=Segment&cm_ite=140715_notebook_firsat&cm_mmca5=Bilgisayar+Segment&sc_src=email_374011&sc_eh=e0ea7d0ed45ce2c51&&sc_lid=8450020&sc_llid=194287&sc_uid=o4570WTcGD&emst=o4570WTcGD_194287_374011_1066


    http://forum.donanimhaber.com/m_101841135/tm.htm



    Bak bunu

    http://www.pcdepo.com/asus-x550jk-xo012d-notebook


    4 gb ramde ekletme seçenegi var.12 gb ram ile 1800-1900 tlye güzel bir laptop sahibi olabilirsin.İNidrimleri takip et o konuyu.
  • 14-07-2015, 13:50:16
    #9
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://forum.donanimhaber.com/m_101841135/tm.htm



    Bak bunu

    http://www.pcdepo.com/asus-x550jk-xo012d-notebook


    4 gb ramde ekletme seçenegi var.12 gb ram ile 1800-1900 tlye güzel bir laptop sahibi olabilirsin.İNidrimleri takip et o konuyu.
    hocam yorumlara baktımda çok iç acıcı değil HDD ve WİFi de sorunlar varmış. 6 temmuzda biri almış GG'dan panele bakarmısınız https://i.hizliresim.com/VV4BkR.jpg gidip görerek almak daha mantıklı olucak