İlk model için şu yorumu yazmışlar. Bence özelliklerine baktığınız kadar forumlarda tartışmalara ve yorumlara göz atın.

"Almayı düşünen arkadaşlara tavsiyem touchpadin tuş sesi çok yüksek ve açıkcası pek sağlam oldugunu düşünmüyorum sağa sola oynuyor ve kamerası baya dandik ancak asus burdan kıstığını performansa yatırmış. Gerçekten hızlı bir bilgisayar gta 5i full grafik oynuyorum ancak autocadde prof. render alıcam diyen arkadaşlara pek tavsiye etmem çok kaliteli bi renderı yok. Kesinlikle ısınma sorunu yok hatta çok ağır oyunlarda bile klavyenin ordan elinize soğuk hava geliyor buda acayip hoş bir his hafifte olsa elin terlemesini alıyor. Ses sistemi laptop için gayet tatmin edici. Estetiğini,ASUS kalitesi ve kasadaki malzeme kalitesiyle parasını hakediyor diyebiliriz ama son zamanlarda sık sık indirime giren bir pc olduğu için sabırlı olup indirimden almanızı tavsiye ederim. Okuduğunuz için teşekkür ederim umarım işinize yaramıştır."